Värsta pojkvänsakademin

Jag har börjat titta på "Värsta pojkvänsakademin" som går på kanal 3 eller där jag tittar, tv3play.se. Jag vet inte ja, det är ganska spännande, jag blir arg och tycker att delar av detta är svin-löjligt...

Det handlar om att ett antal tjejer har valt ut sina pojkvänner som de inte litar på pga olika anledningar. De tävlar om att bli den bästa pojkvännen. Några av de är otrogna och andra har ego problem.

Jag tror alla tjejer som gillar Big Brother och andra motsvarande program skulle tycka om detta. Anledningen till varför jag blir arg är för att jag inte förstår relationen mellan paren.

VEM FAN VILL VARA TILLSAMMANS MED NÅGON SOM HAR VARIT OTROGEN?!?!?!?

En kille åker ut varje vecka och mister chansen att vinna 300 000 kr.

Det har bara gått två avsnitt ännu så se till att glo och häng med!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0