Man kan aldrig gå för långt...

...inte om man heter Olivia.

Jag sjunker aldrig till samma nivå som vampyren gjorde i min förra klass. För jag går inte ut med min dress, har inte gjort den själv och den har ingen svans. Men fåtölj kanske man kan kalla mig. I alla fall om man heter Svea och stortrivs!

Den är mega-ultra-skön gånger 1000! Köpte den på Top Shop i Stockholm.



Eftersom Svea nu för tiden räknas som en i familjen vill jag inte att hon ska behöva känna sig unik. Därför införskaffades dressen för att hon och jag skulle finna en slags gemenskap. Som mor och dotter liksom.

Bara driver, varför ha en jumpsuit som ser ut som alla andras. Har ju alltid varit speciell and I LÖV it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta jag trodde du var en katt...

2011-10-31 @ 02:01:52
Postat av: Jenna

Hahaha fan vad underbar du är ibland alltså! Blir nästan lite avundsjuk på den där x)

2011-10-31 @ 02:44:01
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0