PUUH...

Vad händer med mig? De senaste nätterna har jag haft helt sjuka drömmar. Jag vet inte om jag kan klassa de som mardrömmar. Dom har bara varit konstiga.

På sätt och vis är väl detta en dålig men ändå bra dröm. Danne körde ihjäl sig. På något vis var jag med under hela färden men inte i samma bil. Jag följde med honom till andra sidan "blev en ande". Där fick jag uppleva världen på ett helt annat vis. Det var ganska häftigt men samtidigt oroväckande.

Natten efter handlade mina drömmar enbart om andar. Det var som att de ville visa sig där. Drömmen var så verklig. Deras syfte var att skrämma mig. De smällde i dörrar. Tände och släckte lampor osv. Jag avled inombords...

Inatt var jag på Dollar Store med en megafjortis. Vi skulle handla fula, rosa klänningar som hade en massa hål i sig?!? Billiga, vedervärdiga och icke kvalitetskläder... Hon gick jag sjöng på " En rosa helikopter" så det ekade högt i hela butiken. Jag hatade livet och gick till godishyllan för att fynda där istället. Bland en massa godisremmar ligger det flera tuber med Hydrokortison. Drömmen slutade med att jag handlade en hel påse med salva till samma pris som lösviktsgodiset... 

Drömmar ställer till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0