HAHA!

Vet inte vad jag ska säga men satt och tänkte på hur jag firade mitt senaste nyår. Hur perfekt allt skulle vara och hur länge jag sett fram emot den dagen. Vi hade lokal, vi hade gänget, vi hade spriten och vi hade Natta! Det sistnämnda ställde till min afton, haha.

Hon körde med våld upp en plastblomma i min näsa och jag fick tillbringa större delen av min tid inne på toan genom att få stopp på näsblodet. Jag lyckades tyvärr aldrig så jag svimmade och därefter dog ja. Nää, men efter 40 minuter kanske... då jag städat golv, väggar och alla typer av föremål som finns på en toalett ifrån blod och tryckt upp en jävla massa papper i ena borren var jag redo för party. Men då överraskades jag av en tom lokal och ett avslutat slagsmål därute.

Jag och Jenna hamnade på slick där det var puckat folk och för många av dem.

Så detta år har jag och Jenna tänkt oss något lugnare, något lite mer privat med våra älsklingar istället. Vi har bokat bord på Akropolis där vi ska äta en massa god grekisk mat, därefter mysa med lite skumpa, ost och kex kanske och lite senare pussas någonstans kring 12 snåret.

Låter för bra för att vara sant kanske MEN vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0