Distanskurs

Så här kan det se ut, för er som inte har sett hur en internetbaserad distanskurs ser ut. Högst upp i det högra hörnet ser man alla i cam, under alla elever finns en liten chatt där man kan skriva till varandra "om micken inte fungerar eller om man inte vill avbryta läraren" och i det stora fältet som tar upp nästan hela sidan brukar vi visa bilder och annat som vi ska analysera.

På bilden fick vi ett uppdrag att tillsammans som grupp klura ut så många färger som möjligt. Vi kom på ungefär 20 färger. Fick lära mig att med ögat kan vi tolka fram hela 10 miljoner färger. Sinnes!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh jag saknar dig massor!!!! Ja turen vänder den 22 nov när jag får komma hem till er, mina kära ;)

2011-10-20 @ 23:42:56
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad är det för kurs? :D

2011-10-23 @ 15:38:05
URL: http://melissamiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0