Mihii

Allting känns helt plötsligt as-dunder-megabra med mig idag! Kanske för att jag har gjort världens godaste dumlekakor. Smugglade ner lite extra dumle i varje kaka plus en massa krossade lagomstora bitar mörk blockchoklad. Helt perfa!!

Dessutom ska jag och familjen + Fredde "eller aa, han tillhör ju redan familjen" äta på restaurang. Världens bästa mamma bjuder♥ Vi ska äta libanesisk mat. MMMM!!

Imorgon ska jag äntligen få träffa Jenna som kommit hem från Miami! Har inte saknat dig ett dugg och förbereder mig för en stor utskällning. Jag menar...i nästan 7 veckor har du lämnat mig i sticket, TYP!

Dessutom ska de sista förberedelserna för Jenna och Liams bröllop fixas, oj förlåt. Liams MAMMAS bröllop, haha!

Morgon+trött+humor= Pallar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0