FYLLON PÅ G?

Man skulle nästan kunna tro att det är mig dom krattar löv med. För idag har jag verkligen känt mig som en. Vid 12 tiden kände vi oss bekväma med att ta oss ner till pizzerian. För mig fick det bli en sallad. Perfekt och mättande frukost!

Lite senare dök Milla upp för att hämta lite prylar. Då snackade vi om en sliten brud i samma nivå som mig! Hahaha

För att göra något vettigare än att sitta och stelna i sängen begav jag och Fredde oss ut mot Valbo. Och som ett perfekt avslut på dagen gjorde vi tacos tillsammans. MUMS!

Kommentarer
Postat av: EMILIA

hur vågar du kalla mig risig?! det där var mitt ädlaste tillstånd, hahahahahaha!!!

2011-11-10 @ 22:23:52
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0