HA

Senast igår hånade jag Milla då hon för länge sedan fick det tunga beskedet från tandläkaren: Du har HÅL!

Personligen har jag aldrig haft hål tidigare så jag satt där och skrattade lite fröjdigt åt Milla... Den som skrattar bäst skrattar även sist.

Var till tandläkaren idag. Efter att ha röntgat alla mina tänder inleder tandläkaren med att det inte riktigt såg så bra ut. Höööm. Kan fortfarande skryta om att jag inte har haft något hål men karies hade jag så det räckte och blev över på två ställen i munnen. Med ett lager jordgubbssalva & en spruta bedövning öste borren för fulla muggar i min mun.. Det gjorde inte alls ont. Inte ens sprutan.

Men nu i efterhand känner jag mig så oerhört öm där sprutan äntrade att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det är en plåga att sänka ner hakan endast en nivå.

Ska lägga av med allt skrattande och hånande. En dag. MM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0