<3

Lång historia men ska försöka kortfatta mig.

Buddha är något som får mig lugn, på andra tankar. Har alltid varit och kommer alltid att vara. För kanske ett halvår sedan la jag upp bilder på en mini buddha som man kan sätta rökelser i. Vart som frälst.

Nu när jag och mamma kikade runt i butiker fick jag syn på ett mirakel. Ett dunderstort Buddhahuvud! Jag visste att den tillhörde mig men ack så dyr den va. En dag senare då jag kommit hem från jobbet, assliten så kliver jag upp på rummet. Då har mamma köpt detta huvud, bäddat ner den i min säng vilandes mot mina kuddar. Snacka om glad flicka!



Även vår nyrustade hall hade hon fixat i ordning med nya möbler osv! Så underbar mamma♥



Och som avslut, världens bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0