JAG LEVER...

...Men inte här. Jag har förflyttat mig till den där världen som vi alla har drömt om att leva i.

Du var bara en helt vanlig människa precis som jag, eller hur? Vi tittade knappt på varandra, pratade endast för att döda den pinsamma tystnaden och du hade någon...precis som jag. Vem hade kunnat ana att vi flera flera år senare skulle ta tag i varandras händer och med hjälp av all styrka tillsammans kunna ta oss dit. Till världen som man bara kunde drömma sig till.

I din närhet blir jag omänsklig, drömmande och alldeles varm av kärlek. När det är vi bildas det en bubbla kring oss. Allt som är utanför snurrar så snabbt, det finns inte...för i den här är bubblan, där är det bara du och jag.

Jag har gått i ide...och snälla, väck mig inte för det är här jag vill leva. Leva i min dröm. Vi två. Där känner jag mig helt fantastisk, tillräcklig, omtyckt och älskad.

Jag är så glad för din skull att du fann mig. Delvis för att jag kommer att behandla dig rättvist och på ett sådant vis som kommer få dig att förstå. Förstå att du inte bara är en helt vanlig människa och att det jag säger har en stor betydelse. Tillsammans är vi inte bara två helt vanliga människor. Utan vi har viljan, orken och den trygghet som behövs för att kunna fungera hela vägen.

Än så länge är vi bara på kapitel 1. Vi har en hel bok vi ska ta oss igenom. En massa äventyr, en del konflikter och ett gott slut. Denna historia, den kommer läsas om och om igen♥



Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

Sv; Ok tack för svaret. Mamma är så fjantig med vart hon ska träna! :P

2011-07-11 @ 22:35:49
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0