=)

Jag tycker att så få ord ändå kan ha sån stor betydelse. Ordspråk och citat är goda exempel och jag tycker det kan vara vettigt att läsa några av de. Har valt ut ett antal personliga favoriter här nedan.


°Enda gången jag backar är när jag tar sats.

°Brustet rep kan knytas ihop, men knuten sitter kvar.

°Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära.

°Stirra dig inte blind på en stängd dörr. Det kan finnas en öppen bredvid.

°Droppen urholkar stenen icke genom sin kraft, utan genom att ständigt falla.

°Döden är inte sorgsen; det sorgliga är att de flesta människor aldrig riktigt lever

°Om man önskar att ens drömmar ska gå i uppfyllelse är det bäst att vakna först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0