HAHAHA

Om det är ett humör jag älskar samt hatar så är det när jag är flumtrött. Jag hittar alltid på så tokiga grejer som egentligen bara jag tycker är kul. Så kul att jag skulle kunna ägna min resterande tid jag har kvar att leva till att bara skratta sönder...

Hittade en ganska färsk bild från en utav alla flumdagar förra veckan i skolan↓

På bilden ser vi en fröjdig Emilia som knappar hej vilt på sitt tangentbord. Vad hon inte vet är att busolle har smugit ett alldeles nyplockat tuggummi från munnen och lagt det där datorn pulserar ut som mest med varm luft. Detta gjorde jag i hopp om att få se ett kladdigt mirakel och en vresig Milla.

Då hon aldrig upptäckte vad busolle utsatt sin dator för började Olle bli otålig. Emilia flyttade runt på sin dator ett ex antal gånger"med tuggummit hack i häl". Hon började svagt misstänka att något inte stod rätt till då jag garvade varje tänkbar sekund och strax därpå insåg hon sitt fatala misstag.

Snipp snapp snutt så var den sanna sagan slutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0