Snyft

Jag vet inte om jag är löjlig men jag har insett att jag börjar grina av glädje när det går bra för andra. När folk får vad de förtjänar. Har precis tittat klart på andra avsnittet av " den hemlige miljonären". Glädjen när de välförtjänta folket tar emot checkarna på 100.000 kr är obeskrivlig!

Hur som haver, idag åkte jag och Milla till skolan för att slafsa i oss lasange. Oj så gott det var! Därefter har jag i princip bara pillat navelludd och haft massvis med tid över till att bara fundera. Fundera på all glädje som finns runt omkring mig, ta åt mig ännu mer av det och leva livet!

Det här bilden får iaf mig att le!


Kan inte glömma gårdagen som spenderades med Milla, Nadja och Danne. Vi åkte iväg och spelade biljard då jag och Milla skulle framstå som ett lag. Hm, en utav de roligaste kvällarna, som vi skrattade!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0