GAH!

Den här helgen har kanske varit en utav de mysigaste i mitt liv!

I fredags: Var på dubbelt fotojobb vilket var grymt! Kommer iväg på så många konserter som jag som privat person aldrig hade tänkt tanken på att köpa biljetter till. Man missar så otroligt många bra band och jag känner mig lyckligt lottad som ibland får gå ut på dessa uppdrag!

Lördag: Till en början lite småärenden hit och dit som tog halva dagen. Därefter väntade en helkväll med Ida♥ Vi åt bland annat på en Indisk restaurang, senare gjorde vi Gille sällskap på mötesplatsen där Yatsy, twister, kortspel och tvtittande stog högst upp på listan!

Söndag: Steg upp tidigt vilket betyder att jag har fått njuta av denna söndag extra länge! Än så länge har jag hjälpt Gille med att storstäda hans lya och slappat sönder! Nu väntar en helkväll med Jenna. Vi ska mysa med film och gotta! HIIIIHIIII♥

Kommentarer
Postat av: EMILIA

love is in the air, lalalala love is in the aaaaaair!

hate to say i told you so... ;)

2011-02-21 @ 00:15:42
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Indeedar med Milla där ja ;)

btw, det stavas "Yatsy" :P

2011-02-21 @ 13:00:44
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0