Frän ja

Förra veckan var jag på bio, idag ska jag på bio och nästa vecka på alla hjärtans dag ska jag på bio. Mitt liv är en bio!

Hur som haver så ska jag och mamma gå och se Åsa-nisse idag. Ska bli spännande haha.

På tal om annat så fick jag gå ut på ett "dagens fråga" uppdrag med en journalist. Fasan då de gav mig det jobbet var obeskrivlig... Men det vart klart på mindre än 30 minuter så denna gång var det helt ok.

Annars har jag inte fått göra så mycket mer än att ha följt med andra fotografer på uppdrag. Ena gången träffade vi en kille från Google som lärde mig en massa coola grejer. Idag har jag varit in i ett hus från 1700-talet och fick lära mig att handblåsta glasrutor släpper in 30-40% mer ljus än ett vanlig fönster. Japp minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0