Nu myser vi!

Idag bänkar jag mig mer än gärna framför en film med en stor skål fylld med allt de goda. Myser med mamma och Svea denna söndag!


För övrigt hade jag en awesome time igår då Milla spontant frågade om vi skulle ses. Vad ska man säga. Allt var så overkligt.

För det första, när två väninnor har en konversation om döviktiga ting och den ena av dem upptäcker att en Iphone snurrar omkring som en megacool drinkpinne i hennes grogg? Mycket lustigt. Och vem om inte jag och Milla vet hur den mystiska löken som på ett perverst vis kladdat sig fast på en fönsterruta kom dit? Och vem kunde ana att Milla-den-glittriga skulle sluta upp som en rånare i en oskyldig liten korvmoj?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0