(Y)

I lördags hade jag och Milla den efterlängtade Barbiefesten! Den som vi börjat planera på sen januari. Det kunde inte bli så mycket bättre då vädret sken och värmde precis som alla gäster!

Jag kan inget annat än tacka er alla för att ni gjorde min kväll! Hoppas på bilderna typ NU så jag kan bombardera bloggen och Facebook med alla vackra dockbilder. Hoppas det eviga toapappret som tydligen fick bli min skos bästa vän inte kom med på bild -.-

PS. Det här va helt klart det mest rofyllda fyllo-mat-som alltid-slutar-på donken! Fet samt bitch eller en cool barbie?

En grym låt på detta så♥ (låten börjar på 1.30)

Gåshud mot slutet, så jävla cool dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0