WÄE WÄE

Det är så mycket konstigt som har hänt här hemma på senare tid. Saker och ting försvinner & helt plötsligt ligger de på sin rätta plats sekunden efter, det trillar ner grejer från väggarna bara så där ändå och golvet knakar i onödan. Det här är inte kul. Vad har jag dragit med mig för skit? Så här får det inte gå till.

För att helt byta samtalsämne vill jag passa på att gratta Milla som fyllde 19 år för ett par dagar sen och två dagar senare glider hon runt i sin egen bil med ett färskt körkort! Kan inget annat än att föreställa mig hur megaunderbar den första åkturen helt själv skulle vara!

Ungefär så här STOLT ;)

Kommentarer
Postat av: EMILIA

HAHAHAHAHAHA jag dör av bilden, det var inte igår och det var inte det vackraste! hahaha



men tack iallafall, du ska bara veta vilken megagud jag känner mig som :'D vi måste höras på sms sen förresten, och bestämma tid och så till imorgon!! pusspuss

2011-04-10 @ 13:54:22
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0