Träna, vad är det?!

Imorse slog det mig hur hårt latheten har våldtagit mig! Jag skäms över hur länge sen det var jag tränade på gym..

Idag slog det i alla fall slint i hjärnan på mig! Sprang upp på mitt rum och bytte om till joggingkläder och började värma upp till grym musik. Därefter beslöt jag mig för att jogga en längre tur än vanligt för att vara extra grym!

Jag kan ju säga att grymheten inte varade länge nog. Stekhet sol, en lång omväg, tusen backar och slut efter X antal meter. Men sån tapper kämpe som jag är sprang jag i mitt eget svett och tårar fram till mitt utpekade mål!

Mitt tillstånd just nu beskriver den här blöjbajsungen ganska bra!

Till lunch hade jag till och med tänkt slå till med något extra nyttigt till kompensation för att jag smällde i mig en toast till frukost...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0