E&J sen SLICK

Hade en grym kväll igår med alla tjejkompisar! Började med fix till fest hos Amanda och redan där ville jag bara gråta sönder eftersom min hårdag var lika med platt och ful. Inte nog med att Milla värmde på lite fisk som stank otvättat underliv.

Vidare till Evelina och Jennifer där vi laddade upp oss lite efter utgång! Sen vart det Slick utan tvekan där alla tappade bort alla men troligtvis hade vi lika kul ändå.

Nu kommer vi till det roligaste, Amanda blev lite extra draj så jag fick stödja henne hela vägen hem. När vi väl är hemma sätter sig Amanda på golvet och sluddrar något om en dubbelknut. Jag hjälper henne att dra av sig skon, går in och duschar mig varm och när jag kommer ut har Mändii lagt sig raklång över golvet med fortfarande jacka, med en sko på sig och noll pigghet.

Så ego som jag är förklarade jag för Amanda att jag gärna kunde ligga och sova i hennes säng och att det inte gjorde mig något att hon låg där nere på det svinkalla och hårda golvet. Vid 8 imorse vaknade hon upp, fattade inget och väckte mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0