Vilken fredag...

Igår var jag på personalfest med Nejra. Hur kul som helst va det trotts kvällens tabbar.

Förfesten höll hus inne på självaste Call-up där det bjöds på mat, dricka och tilltugg. Samt lite frågesport om musik och så. Senare hade vi vip på Goya vilket vart grymt.

Dansade som aldrig förr, lite för vinglig i benen staplar jag mig upp på nå bord för att göra ett försök att se ut över dansgolvet "tokig idé". Eftersom jag var personen närmast kanten och trappan är det som gjort att jag ska ramla ner där...

Så sexig trappans avbild i min värkande rygg vart...

Nejra vid det här laget hade hunnit spy 3 rediga lass under kvällens gång. Så stolt som jag var när jag skådade henne då hon spydde, kläckte jag ur mig att jag aldrig spytt av alkohol.

Kvällen slutade med att jag spydde på Nejras arm och ben, hela min klänning och mina skor, mitt på dansgolvet och på dörrvaktens ena sko. Där var det med andra ord tack och adjö "förståeligt".

Dagenefter bilder på intorkad spya



Övriga bilder från kvällen





Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Haha ÅÅÅH va pinsamt! Jag skäms med dig när jag läser! Kom ihåg att alla gör vi tabbar ibland!

2010-10-24 @ 02:53:44
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0