Satan så kul

Helgen har varit satans kul då jag har hunnit med att leva livet som en bondlurk och även testa på lyxlivet hemma i stan^^

Var ut till stugan i helgen där jag och Nadja bland annat sprang omkring på en bajsåker i gummistövlar.. Tro mig, det var askul!

När jag fått nog av småkryp och livet som bonde åkte jag hem, köpte mig en ny hårfärg och en massa efterlängtat godis♥

Avslutade söndagen med att övningsköra ut till Söderfors där det bjöds på en apagrym middag. Senare vart det ut i skogen med fyrhjulingen och bränna lite mark!

Så nu ska jag gå ner till badrummet och bli fräsch i skallen och äta godis i ett rykande bad! Mmm livet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0