Mitt hjärta

Snart så packar jag den lilla rosa resväskan och tar Svea under armen. Vi ska nämligen på utflykt "övernatta hos mormor och morfar som bor i Hofors". Åka en lång busstur, mycket nytt folk att se, lite åksjuk men två underbara dagar full med en massa skojigheter!

Hon blev så glad senast vi var på besök hos dom då Mormor och Morfar hade köpt en liten kattkoja med flisfilt, dekorerat den med en stor fluffig sidenrosett och även en massa nya leksaker! PARADIS!

För övrigt ska jag springa ner och göra mina kvällsbehov "bada och läsa bok"♥.

Innan jag avslutar detta inlägg så vill jag också säga att jag genomgår en slags volymterapi nu. Har beslutat mig för att det inte är nödvändigt att skutta omkring med ett hår som har en volym på en kvadratmeter... Platt hår.. hmm =(

Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Har också skippat volymen! Man blir mer avslappnad när man slipper kolla håret hela tiden ;) Man blir ju besatt av volym!



BTW till den där bjässekissen behöver du fan en hundbur om du ska frakta henne på bussen! :D

2010-11-24 @ 19:43:48
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0