Vilken toppen helg

Fredagen spenderade jag ute i Hofors där jag firade morfar 68 år! Sedan kl 11 på natten beslöt jag mig för att våldgästa Johan. Mitt ute i skogen, kolsvart ute, när han inte hade en tanke på att jag skulle befinna mig i hans närhet knackade jag som en galning på hans sovrumsfönster. Stackars Johan då han nästan boxade ner mig med sitt galet bultande hjärta ♥

Lördagen blev det crusing för hela slanten. Gick omkring några varv innan vi satte oss ner på en ute pub med prima läge över crusingen.

Söndagen var inge märkvärdig, sov typ hela dagen. Det som dock gjorde dagen rolig var att Johan berättade att jag hade pratat i sömnen. Det jag sa var: Men lol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0