Födelsedagen ♥


Bra väder lyckades jag få! Älskar att pussa Svea på munnen :D

Fick bland annat 2 buketter med rosor♥ lovely

Fikat som serverades den dagen leker man inte med! MUMS

Mormor var en utav alla gäster!

Den godaste tårta jag har gjort!

Mina älskade cupcakes var poppis

Fick vitt vin av Johan!

En hel kokbokssamling. Väldigt användbart!

Pengar oooooh yes♥

En bag fylld av  andra resväskor och en massa andra överraskningar =D


Ja det här var en del av mitt kalas som blev väldigt lyckat! En massa oförväntat folk dök upp under dagen och jag fick underbara saker!

Dagen efter spenderades först i en lokal där det blev en grym förfest, därefter interpool och avslutningsvis Nivå. Mitt uttryck står mig troget "det blir vad man gör det till". Tack för en lyckad kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0