Storbesök

Den här dagen har jag inte haft en minut ledig!

Har fått storbesök idag. Mammas kompis och hemmes Sam på 6 månader och Jon på 3 år♥ Det finns nog lika många orsaker till varför jag vill ha ett barn som varför jag inte skulle vilja! Men bilder på dom kommer dagen då jag har dragit tummen ur röven och fört över bilderna ^^

Ist för att rabbla upp alla ointressanta detaljer så tar jag och betättar om den roligaste ist. MILLA BRÄNNDE RUMPAN HAHAHAHA :'D Vi var och solade solarium precis som alla torsdagar. När tiden var slut och Milla reste sig upp var det som att alla världens rodnader hade en samlingspunkt på Millas stjärt xD Omg detta är ruggigt kul att se. Jag njuter :'D

På tal om något annat är helgen på-tok-fullbokad!

Fredag: Nadja ska ha bastukväll med pizza och ansiktsmask, tar senbussen ut till Harkskär.
Lördag: Johan fyller 21 och det blir nog en hel del fira
Söndag: Pulka åk och grilla med en massa

Sen vill jag bara påminna alla att nästa vecka bär det av, ni borde veta vart vid det här laget :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0