Kortfattat

I fredags hade jag en rofylld bastukväll hemma hos Nadja. Vi rullade våra bara kroppar i den sylvassa snön "LOL". Jag fick rivmärken enda upp till vaderna för att snön var elak.

I lördags firade jag gammelgubben som fyllde hela 21 år. God mat och gott allt. Slutade med att vi åkte in till stan och hade skrajtan tajtan.

I söndags var det min så kallade vilodag. Jag föredrar att sova bort alla söndagar!

Denna dag har varit fullspäckad med planer. Gympa lektion, spanska möte och jobba. Måste bara få skryta lite igen. Jag var galet grym på jobbet då jag fick iväg hela 8 st MB varav två st av de säljen hade jag vunnit mig till i en tävling.

Nu jävlar blir det till att tappa upp ett rykande bad. Haaallejuja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0