Well, I think it was funny

Att börja dagen med att vakna upp i samma säng som sin älskling är underbart. Lika så att fortsätta dagen med de bästa människorna (Natta, Bella, Nadja och Ida så klart)! Vi hade en mysig "tjejkväll" hemma hos Natta med spel och blodapelsin och en snarkande farsa... HAHA!

Därefter började dagens första fail...

Ida skulle hem och äta middag, vi andra fortsatte att spela, därefter skulle jag och Nadja åka ner på stan för att möta upp Ida. Hmm, jag har busskort men självklart har Nadja glömt sitt. Ordet LOL snurrade runt i min hjärna tills det att chauffören lät oss kliva på ändå!

Vi skulle gå på bio och se "New moon". En aning efter alla andra men det var så värt. Tro inte att jag har blivit ett galet Twilight fan. Galet är bara förnamet...

Därefter började dagens andra fail...

Bion slutade kvart i 12 och ingen hade tänkt på när sista bussen gick... Så klart att vi hade missat den. Men men, Nadja hade ändå inget busskort!

Det hela slutade med att vi fick skjuts hem av en ängel.

Imorgon ser planerna annorlunda ut. Åker nämligen till ett stort köpcenter i Uppsala kl 9 på morgonen. Suck... jag är van vid att kliva upp halv ett =(

Kommentarer
Postat av: Nadja

hahahah :D vi lär gå på 3an, den kommer i sommar!! :D

2010-01-09 @ 03:28:04
URL: http://nnj.blogg.se/
Postat av: EMILIA

svar: men gud, jag hade inte sett att du hade svarat på min kommentar förens jag kollade igenom gamla kommentarer, måste ha fått så många på samma gång :o men nu är det ju lite sent så vi får ses någon dag i veckan istället :) men vet du om vi börjar kvart i ett?

2010-01-10 @ 13:49:24
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0