Tvistad dag

Idag har jag varit och badat på Parkbadet heeeela dagen long. Det har varit kul trotts alla halssupar och huvudet för lågt under vatten ytan. Som sagt var så började dagen bra...

Eftersom jag skulle jobba idag blev det att ta sig dit direkt efter badet. Där började allt som vanligt men... Call-upps mest underbara tjej fick sparken. Hmm. Trots den stora sorgen över att jag inte hann byta mobilnummer, msn eller något gick säljandet på bra.

Dagens skryt:
Jag var bäst av alla på projektet "mobilt internet" idag. (jag jobbar som telefonförsäljare och säljer mobila internet)

Donken fick bidra till min middag på jobbetNästa steg är att logga in på datorn så jag kan få upp alla säljar kontonDärefter är det bara att läsa från manus.
1: Äta                            2: Logga in              3: Läsa från manus

Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

WHAAAT vem fick sparken och VARFÖR? :O

2010-01-05 @ 00:40:47
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: ida

Svar: Klart jag tror på nyårslöften! Speciellt eftersom jag firar nyår två gånger om året, vid svenska nyåret och kinesiska x'D

2010-01-05 @ 17:25:18
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0