Nudlar+Pepsi max+Kärlekskomedi= My wonderful life♥

Med texten ovan kanske ni förstår hur jag har tillbringat denna bedårande söndagskväll =)

Vaknade kanske en aning för sent idag så jag varken hann gymma eller komma i tid till mitt arbete (punkt,punkt,punkt) Gick inte så bra heller då jag var sämst av alla telefonförsäljare enda fram tills rast. Kvällen slutade lyckligt då jag fick iväg 4 mobila internet iaf.

Det här är så ointressant att inte ens intresseklubben antecknar... Men i alla fall, när jag väl var hemma så var det en stark lukt som piskade i mitt ansikte. Lukten av Johan! Min beskrivning kanske lät en aning negativ men det var inte så jag menade. Så nu har jag stått i mitt rum och sniffat mig hög på lukten.

Tänkte passa på att slänga upp ett "kvällstrött klipp" från hur barnsligt kul jag och Johan hade sent på kvällskvisten... Prutthumor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0