Olle is a headbanger...?

Det är näst intill omöjligt att stå emot mitt tårbagage som svämmar över vilken sekund som helst. Kanske tog i en aning. Sanningen är att mina ögonbryn är så onoppade att man har grova svårigheter att kunna skilja de åt från en brutal turkstjärt.

Inte nog med att jag inte har något över huvud taget att dra på mig på självaste nyårsafton. Det sög visst P hörde jag.. funderar på att ha mina nyinköpta skor, svarta stuprörsjeans och naken överdel så tuttarna får gubba i takt till musiken. Eller inte... Vad 17 ska man ha för "festlig" överdel?!

På tal om annat har jag haft en utav de roligaste arbetsdagarna i mitt liv idag. Alla var så flamsiga och flummiga ↓

Det här är Lina som har gjort min dag idag, btw störd tjej♥

Glömde matlåda så jag och Troive sprang över till Donkelina och storhandlade! På rasten så klart -.-

Bara Martin som lyckas med att ha så pass bråttom in på toa att han tvingas göra en tvärnit så bromsspår bildas. Avled man som en gudinna då eller :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0