Ungefär så här känner jag mig nu


En underbar sovmorgon, strålande sol, världens godaste frukost (kebabrulle) och ja, en lektion som jag skulle kunna spy på. Det går segt och vi får inte gå hem och jag ska fara till jobbet efter det. Lika så imorgon fast utan sovmorgon..

Onsdagen kommer bli riktigt körig. Full skoldag + spanska, hem och baka cupcakes och negerbollar, färga håret och städa hela huset. Lol..

Dagen efter är den efterlängtade dagen då jag blir 18 inne, woohoo då blir det fika och myspys ♥

Och sist men inte minst så är hela helgen uppbokad till galenskap och roligheter!

Kommentarer
Postat av: Ida

Wihoo! Tagga helg! =) ska du baka cupcakes till mig?(a)

2010-04-26 @ 22:50:38
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0