Den fasansfulla dagen är över!

Ja då var alla nationella prov i Svenska B avklarade och det som återstår är just nu 3 nationella prov i Engelska B så långt jag kan se i min kalender innan det växlar om till sommarlov ♥

Jag tänkte göra en lista på vad jag har hunnit göra för skoj det här året! Mycket som kvarstår!

  • Gran Canaria med Emilia
  • Fylla 18 (6 dagar kvar)
  • Firat Johan 21 år
  • Umgåtts med sjukt underbara människor!
  • Haft mysiga fredagskvällar med Johan och hans boys
  • Lärt känna nytt samt underbart folk
  • Varit på kajakinvigning
  • Fått underbara överraskningar
  • Lyckats strukturera upp mitt liv med almanackan till hjälp
Det här är några av min mängd roligheter detta år. Inte nog med att jag har kommande resor att se fram emot. Tex: Bo i Göteborg några dagar i sommar och gå på Liseberg etc, åka till Gröna lund med mina vänner, Trieste (Italien) med Milla i 3 veckor och sommarlov. Åååh detta år kan få hålla på i en evighet, det gör inte mig något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0