Lööv it

Vad ska man säga mer än att jag har en underbar apu plats på gina tricot. Det kanske inte låter så kul när jag säger att jag får packa upp varor, larma, städa, bära tunga saker och ja ni vet allt det där... Men det är stämningen som får mig att vilja tillbaka! Det är som en underbar familj, arbetet blir kul och sen får jag ju pilla på de senaste nyheterna innan DU hinner ta på dom (hehe). Min snälla arbetspolare gav mig ett rabatthäfte idag. Jag blev så klart överlycklig när jag såg vad den bland annat innehöll!

  • Helkroppsmassage med ljuvliga oljor 200
  • 60 min thaimassage (helkroppsmassage)
  • Gratis gymkort i en månad på stan ♥
  • 20% rabatt på bikbok, inter sport, scorett osv.
  • En MASSA matkuponger för makalöst billiga priser

Hmm undra ja vad jag kommer syssla med när jag har höstlov... =D

Kommentarer
Postat av: Natta Jones

Ååååh lyx! Snygg mössa btw

2009-10-24 @ 22:57:11
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0