Kylskåp

Sitter här och hackar tänder som en dåre och ser ut som en eskimå... Jag hatar fjällvärme. Tror kylskåps dörren har öppnat sig och besegrat värmen som en gång fanns med den trogna kylan.

För alla som inte hänger med så firade jag och Johan 10 månader i fredags. Den dagen spenderades så här:

Vi gick ut och åt och senare bjöd älskling mig på "The ugly truth" på bio <3 Senare tog vi bussen hem till Babe!

Den övriga helgen har varit oslagbart underbar! Var ut och plockade blåbär, det blev senare en blåbärspaj (mmm). Har även tokspelat Twister, tagit ett mysig fotbad, solat, gymmat, tittat på filmer =)

Nu ska jag experimentera om det finns någon värme kvar i vattenledningarna. För att få reda på det tror jag att jag måste bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0