Just lived my life

Försöker kortfatta den grymma helgen.

Fredag: Kikade på idol hemma hos babe, hade ett allmänt flott liv.

Lördag: Blev en slapp förmiddag. Därefter thaifest med Ida (kommer ett inlägg när jag för över alla bilderna på datorn). Fick njuta av maten som åts där borta två gånger. Ena gången när jag åt den och andra gången då den kom upp igen...

Söndag: Enligt mina planer skulle vi sova hela dagen men ist åkte vi (jag och Johan) ner på stan och firade invigningen av bocken :) Därefter åkte vi hem till mig och tittade på "I love you, Beth Cooper". Älskar filmen!

Kan ju inte skriva ett inlägg utan skryt. Såg filmen när jag var i New York och den har fortfarande inte kommit på bio i Sverige -_- Herre Gud, jag var där i somras...



Kommentarer
Postat av: experten

Babe, så du vet så behöver inte alla filmer komma på bio i sverige. Det går typ en miljard mer filmer i USA och dom tar bara in dom som dom vet kommer slå igenom i sverige ^^

2009-11-30 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0