Tja, det var ett tag sen

Min helg har varit… UNDERBAR!

 

Slutade skolan på onsdagen. Det var härligt. Jag sov över hos älskling den natten. Vi hittade på mysiga saker och hade lika kul som vanligt!

 

Torsdagen började… vet inte hur jag ska formulera mig så ni förstår mig rätt. Den började skit. Stackars älskling hade jordens otursdag. Jag med min vanliga otur hakade på som ett jävla släptåg. Vi lyckades få till dagen till slut iaf. Vi hamnade framför en kase med Johans kompisar. Vi blev ett litet gäng. Efter drog jag och älskling hem och käkade en riktig festmåltid =) gud vad gott det var.

 

På fredag morgon var jag, älskling, mamma och Jonas klar för att åka iväg. 8.00 satt vi alla i bilen med ett sömnigt leende. Vi skulle åka på marknad. Solen stekte hela dagen och man fick sig en lite solbränna när dagen var slut. Jag köpte 21 par strumpor, en skitsnygg tunika och ett par solglasögon. På kvällen var man lagomt slut och jag och Johan började titta på ”yes man”. Sen somnade jag.

 

Lördagen var hur underbar som helst. Min och Johans 5 månaders dag. Kanonfint väder, varmt och underbart. Vi firade det genom att gå ut och äta en 3 rätters middag. Det var gott! Innan hade vi gått och pumpat min fotboll och i samma veva gick vi in på dollar store och gjorde stora fynd. Jag köpte 2 par navelsmycken, kattgodis, 4 superbra nagelfilar, naturgodis och något mer som jag inte kommer på just nu vad det var. Allt det gick iaf på 90 kr. johan fyndade olika skitsnygga smycken! En utav mina mest lyckade dagar fan :D<3

 

Idag med andra ord söndag. Älskling har åkt till Valbo med Mackan. Mormor och Morfar är här och snart ska jag ta bussen till jobbet. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0