Svea och jag =)

Tänker inte berätta för mycket om vad jag har gjort idag för det tar jag imorn i samma veva som jag lägger över alla bilder på datorn =) Nu är klockan jävligt mycket men ska försöka dunka igång en rulle på datorn. Skönt att somna till filmer har jag kommit på =) Eller hur då Johan? xD Eftersom morsan är på Åland över natten blir det mys med bara Svea =) Får se hur många fler klösmärken jag vaknar upp med imorn btti. Det blir en fråga ni får fundera på tills imorn =)

Har iaf haft det kul ikväll =) det blev vad man gjorde det till =) Hade Johan varit i min närhet hade det inte funnits ett skit att klaga på =) Saknar dig babe och imorn ska vi vara med varandra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0