My lovely weekend

Jag går rakt på sak! I fredags träffade jag några polare från klassen. Det var kul de första 5 minuterarna. Kul att träffa folket men resten sög! Slänger ändå upp lite bilder på folket som var där. Simon fyllde år och fick en fräsig…kalsong ^^ så slänger upp en bild på det med. Efter en snabb träff med några från klassen gick jag och Jenna ner på stan där våran svarta taxi väntade =) puttrade omkring i den nån timme innan jag tog bussen hem =)

 

Dagen efter. Hade en god ost som man skulle grilla hemma i kylen så åkte ner på affären och köpte en baguette och lite olika röror som passade med varandra. Sedan stekte jag osten i olivolja och pesto och la ner alla mina köp i mackan =D satan vad gott ^^<3 efter det åkte jag hem till Johan =) vi slappade ett tag. Sedan tog vi en mysig tur på havet i deras båt. En utav de mysigaste åkturer ever ;)

 

Idag (söndag). Har sovit hos Johan =) Sedan åkte vi ut till Bollnäs för att gratta hans syster Jonna. Det var kanonväder vilket var bra =D har haft en mysig helg och det tackar jag alla för!

 

 

 

 

Nu ska jag plugga till den muntliga redovisningen imorgon i skolan… CYA

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha tjusiga bilder 70-talarn xD

2009-05-25 @ 15:28:19
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0