Möte mellan två människor

Hahaha xD Jag håller på att kika igenom på min dator vad jag ska ha kvar och inte. Där hittade jag en gammal text som är såå min humor =D Därför tänker jag dela med mig av den texten =) Här kommer den !

Jag mötte en man igår, han kom gående över den smaragd gröna kullarna i Brösta. Likt en ängel uppenbarade sig han framför mig. Tryckte min hand och bad mig sitta ner. Han sade att han hade vandrat från Smygehuk, och att han har kommit för att fisa mig i ansiktet. Jag ryggade tillbaka, men inom bråkdelen av en tiontusendels sekund fann jag mig liggandes på marken med hans snövita skinkor, smärtsamt nära mitt anlete. Sakta, sakta förde han det närmare och närmare precis så nära att hans ringmuskel näst intill snuddande vid min vibrerande nästipp. Sedan låg vi så, i flera minuter, och bara andades, och sedan fes han. Det var som om jag försvann för ett ögonblick. Och när jag vaknade igen, då var han försvunnen. Jag tror mig ibland se honom komma gående över landsvägen,

Tycker mig ibland höra ljudet av hans varma luft mot min kind. Men han är borta, borta, likt en vind.



                                                                       Slut


Kommentarer
Postat av: Natta

Haha har du skrivit den? Låter som en Olivia eller Milla text ;)

2009-05-30 @ 13:35:29
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0