Min intressanta dag

Har precis slutat arbetet för dagen och det gick väl inte bättre än vad jag hade förväntat mig heller! Gick hem med 3 sålda i alla fall. Min hjärna är så gott som död och jag orkar inte tänka för 5 öre. Tyck synd om mig för jag är skithungrig också =)

 

En av mina anledningar till att vara trött är för att Svea den jäkeln hade ner en glasflaska med vatten i på vårat trägolv mitt i natten. MYS. Bara att ta av sig det gosiga täcket, ta fram mängder med papper (2 st toarullar), dammsugare och sopkorg. Efter en timmes städande mitt i natten kunde jag bege mig till sängen som precis hade kallnat. Men vad gör man inte för en katt? =D

 

Imorgon kan ni kalla mig för hurtig för då ska jag jogga 3 km och gymma därefter. Vem mer än jag kommer vara dödare än alla lik tillsammans på denna jord?

 

Nu ska jag yra mig in på toa och göra inget. Sen väntar den tomma och kalla sängen på mig. Man hade ju alltid kunnat önska att Johan låg där men nej nej.

 

Blir väl tvungen att säga god natt här och nu då =) Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0