Hejsan =)



 

Okej vart ska jag börja?

 

Min dag har väl varit, okej. Hade som sagt var det där grymma testet idag där vi skulle jogga 3 km. Jag och mitt inget var inställt på att ta hem ett vg. Det innebar (jogga på högst 16 minuter). Jag gav upp efter halva turen. Tog mig runt på 29 minuter istället^^

 

Efter skolan gick jag och Milla in på Dollar Store. Jävlar vad man kan fynda på det stället! Hittade en hel del där. (kanske för att man inte hade pengarna med sig). Åkte hem istället och fixa lite käk. Efter det tog jag en sväng till, till Dollar för att göra ett impuls köp. Nagellack där de kostar 10 kr styck! Tappade nästan hakan så jag kostade på mig 2 nya. Och ja Milla, jag köpte tantngellacket xD

 

När jag kom hem igen blev det bad, nagelfilning, nagelmålning och inget mer. Sen klev jag upp och busade med Svea. Mitt vänstra ben är ganska så blodigt nu om jag får medge det. Fy på katten =)

 

Imorgon är man ledig precis som på fredag. Underbart är väl det enda ord jag kan komma på för tillfället. Mina planer för den dubbelt så långa helgen är:

    • Torsdag - mormor och morfar kommer på besök
    • Fredag – Träna, Milla kommer, grilla på kvällen med gamla klassen
    • Lördag – Åka hem till älskling och sova där <3
    • Söndag – Bara ta det chill hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0