Gud kissar

Okej, jag har egentligen inte tid till att slänga upp ett inlägg idag. Men vad gör man inte för bloggen? xD

 

Idag har det varit stressigt. Vaknade på tok för sent och inbillade mig själv att det var det där tönteritestet då vi skulle springa 3 km på idrotten. Vilken jävla otur att jag har gått och kånkat på en dubbelt så tung väska hela dagen i skolan! Första lektionen var det film. Mysigt. Synd att filmen sög gammal aparm -_- Nu sitter jag på mediekunskap och stressar mig igenom ett arbete som ska redovisas nästa vecka =O Det är mitt största bekymmer just nu.

 

Har bestämt mig för att jobba idag istället för att ta mig igenom vårruset. För det första regnar det ute och för det andra får jag betalt om jag arbetar. Inga av dessa fördelar har jag om jag ska tvingas vara ute i Sverigekylan i det pissblöta vädret och äta blött fika. Nej tack, sitter hellre och ringer en massa kunder, får lön för det. Om inte kan jag ju alltid titta ut genom fönstret och se människorna utan liv runa förbi xD

 

Efter lektionens slut tar stackars jag moppen hem. Bra! För då slipper jag duscha när jag kommer hem..

 

Avslutar mitt inlägg genom att slänga upp en bild på mina söta ringar jag fick av babe när jag fyllde år =)

 

 

 

 

Hej svejs.


Kommentarer
Postat av: emilia

bling bling :D

2009-05-18 @ 22:21:02
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0