ååå!

ååå är det rätta ordet! Var som sagt var och hämtade min underbara katt igår. Hon är så hilma söt, klumpig, lekfull, lat och kelig (A) Har haft väldgt roligt idag då jag har granskat min knasiga Svea. Är hon så ouppmärksam att hon inte själv kan se när stolen inte är nå bredare men fortsätter att gå ändå ^^ Puuumps och en yr katt går vidare för att utföra ännu en till klumpighet xD Okej, hon är ju trots allt bara 9 veckor så jag får ta hänsyn till det =)

Saknar dig Johan =( Vill att du ska sluta  skolan för dagen och komma hem till mig nu! Du betyder mer en merst för mig! Har varit utan din famn för länge nu. Det är inte kul! Miss you mer än allt annat! Puss<3

Nu ska jag fortsätta med att busa lite med knasbollen i väntan på Johan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0