Tack och LOV =)

Tycker min överskrift var ganska fyndig =) Johan ska ha ett stort tack och nu är det äntligen lov!

Nu har Johan äntligen fixat tillbaka mitt internet som spårlöst försvann och glada Olivia hamnade framför bloggen för att slänga in ett blogginlägg på dirren =)

Ska gå rakt på sak. Har varit med Johan sen studenten fram tills nu typ. Det har varit underbart och det kändes verkligen att jag behövde den tiden med älskling =) Vi har gjort många mysiga saker (mestadels suttit hemma och latat oss med andra ord). Oroa er inte för jag tänker slänga upp lite bilder på Johans studentdag =)<3
Kom precis hem från jobbet. Gick skit! Men hade jag förväntat mig något annat? Nej! Sedan tog jag mig tid till att bada Svea! Hon var helt full i damm liksom hela vårat hus.. Jo ni förstår att en vattenläcka har inträffat i vårat hus så en golv och slip firma har varit här och slipat, tagit bort golv och förstört en massa saker. Som ni kanske kan tänka er har ett vitt lager damm spridit sig utöver hela huset -_- KUL! Möbler, piano, katten och morsan är helt förstörd! Bara jag som kvarstår eftersom jag ska leva i detta dammåln i ett helt sommarlov =D

Utöver allt skit och skojtrams har jag redan hunnit planera hur mina 2 kommande dagar ska se ut =) Imorn ska jag och Ida (kanske Sanna) gå på stan och försöka leva en flickas liv. Sen på kvällen antar jag att jag går och köper en påse chips och tröstäter i min ensamhet. Dagen efter ska jag träffa Jenna =D Weehooo <3 Det var ett tag sen! Får se vad vi hittar på för tokigheter =)

Något jag kommer att göra varje dag fram tills det att jag får träffa älskling är att sakna honom! Saknar dig redan! Nu kommer bilderna från studenten =)








Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe imorgon kommer jag och våldgästar dig! xD <3

2009-06-17 @ 18:19:06
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0