Ett helt halvår<3

Denna dag började super... Nej, jag skoja bara! Skulle äta min ljuvliga frukost som alltid då min katt ska försöka dricka vatten ur mitt glas. Men istället välter hon det rakt i mitt knä. Vilken katastrof xD Som sagt var så var jag jävligt trött vilket jag fortfarande är så jag sket i att byta mina blöta brallor ^^ Inte smart. Men eftersom det spöregnar ute spelar det på sätt och vis inte någon stor roll eftersom jag kände hur blöt jag ändå skulle bli när jag skulle tralla iväg till bussen med världens bigga smile..

Någon som räddade min dag var min älskling =) Det är nämligen våran halvårs dag och vi ska ut och äta senare =) Längtar tills jag får träffa dig älskling och jag har sett fram emot denna dag väldigt länge nu =) Du är mitt bästa allt på denna jord och jag hoppas på en lång tid tillsammans med dig =)<3

Nu är det film i skolan. Prima det för då får jag chans till att sova lite =) Plus att jag har roffat åt mig den skönaste stolen i klassrummet =) Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0