Hej Sverige

Hallå där! Har som sagt var kommit hem från New York nu =) På flygplatsen överraskade Johan mig med att stå där med en bukett rosor =D<3 Visste inte hur jag skulle uttrycka min lycka! Tack för att du finns gubben<3 I New York handlade jag en hel del kläder och smycken och självklart en par skit snygga skor =) Slänger nog upp en bild på det nån gång i framtiden! Självklart shoppade jag lite åt Svea också! Hon fick en liten I <3 NY troja som var till för djur! Hon är så söt i den (A) Nu funderar jag på att koka lite nudlar och se på någon rolig kärlekskomedi tillsammans med min kelboll (Svea), Johan blir det imorgon! =) Då följer han mig till frisören. Sen blir det till att gå till Zoo för att hämta min kanin och därefter blir det en romantisk tur ut till Harkskär med 95an ;) ps. har inte sovit på 29 timmar nu -_- Måste vända tillbaka dygnet, därför jag plågar mig xD störande att min blogg dampar. Som ni kanske ser fattas det stykeindelning i min fina roman^^

Kommentarer
Postat av: Natta

Blir det nått callup sen då Olle-bolle? :D

2009-07-31 @ 23:50:28
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: Nadja

Blogga oftare! :)

2009-08-02 @ 21:43:47
URL: http://nnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0