I like volym

Okej, när jag kom hem från Johan, slängde av mig skorna och runade till Svea för att ge henne en stor kram fick jag flash backs. Tider då hon var hälften så liten och då mitt hår hade dubbelt så mycket mer volym än vad det har idag... Just nu lider jag av total dysterhet. Mitt hår ligger bara på skallen som om det vill gå emot alla mina lagar. Ingen volym, ingen Olivia. Volym och en Olivia är glad! Ville bara att mina trogna läsare ska veta hur stor plats volym har i mitt hjärta! Blir till att klippa upp det j...vligt mycket och klippa till en lugg igen =) Hade brist på ord så därför vile jag förmedla mina problem för stunden.

Ska fortsätta se klart på en film nu som jag stoppade för att skriva av mig här på bloggen. Om det är något jag kan så är det att göra måååånga avbrott i en film. Men jag lider inte för det.

Sweet dreams everybody och hoppas ni alla som inte går på John Bauer får en fin skolstart imorn ^^ Är man cool så börjar man på Torsdag!


     R.I.P VOLYM ='(  JAG OCH SVEA BTW <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha älskar bilden :D<3

2009-08-24 @ 19:25:44
Postat av: Jenna

Självklart stumpan!!! :D Alldeles för länge sen!



På lördag är det cruising :D Ska du ner?



Vad söta ni är <3

2009-08-24 @ 22:49:59
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0