Dagen

Denna dag har börjat bra. Dock inget speciellt som har hänt, jag har bara inte hunnit bli uttråkad än. Just nu väntar filmen "The Neighbor" på mig. Har bara sett några minuter än så länge. Sen ska jag rensa gången fri från ogräs, får man pengar är det värt att göra allt! Sen bär det av till Johan. Stannar helgen ut antar jag =)

Igår var Svea en riktig buse. Hon slickade mig i ögonvrån så jag råkade ut för en jätte ögoninflamation ._. Sen imorse när hon skulle meddela mig att hon ville ha frukost bet hon mig skithårt i armen =O (hon kanske trodde att jag var en godis)?!

Nej nu blir det film igen så jag hinner ta den buss som är planerad att jag ska ta hem till Johan. Lite segt när dom går varannan timme...

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0