Vem tog tiden?

Sitter på mattelektion nu och gör det jag inte borde göra. Sitter och tittar tillbaka på gamla bilder på mig och Nadya =D Hittade dom på min mail. Fan vad kul det är att se hur mycket man ändras. Slänger upp två bilder på oss då ena bilden är tagen under sommarlovet 2006 och den andra bilden är tagen på alla hjärtans dag 2009.

Jag kommer så väl ihåg tiderna då man sprang omkring utomhus i tofflor och pyamas eller ett par helt vanliga mjukisar. Vi hade mod till att göra vad fan som helst. Kunde hitta på de mest tänkbara knasiga saker man kan komma på och allt var så himla roligt. Det som är mest roligt nu är att vi fortfarande är vänner! Nadya är nog en av få vänner som jag har kvar. Jag diggar dig bruden! Än idag har vi det kul tsm. Vi hittar fortfarande på många galna och roliga saker men långt ifrån lika mycket som förr. Har väl på sätt och vis mognat till sig en aning nu. Jag kan inte klaga på det liv jag har nu heller. Har börjat om på nytt. Har världens bästa pojkvän som gör allt och lite till för mig. Han finns alltid där för mig och jag finns alltid där för honom. Vi gör mycket galet tsm. Så pass galna saker att jag inte kan skriva det inför offentligheten xD Men som sagt är han bara min och jag älskar han över allt annat på denna jord!

Här kommer bilderna!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Aaaw :)

Jag är också glad att vi fortfarande är vänner!

Du är en vän att behålla! :) <3<3

2009-06-18 @ 01:08:27
URL: http://nnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0